Info seputar apply to be Admin in Mig33 from s4ints81 ( Staff Mig33) Part 2

his is a very latest information for you all. You all have a chance to become admins. Don't miss this opportunity...
Here is the full of information...

Afghanistan, Egypt, Iraq, Iran, Jordan, Libya, Malawi, Oman, Saudi, Arab, Somalia, Soria, Sudan, Turkey, uae, Zambia


Those country's user can apply to admin@mig33.com

    s4ints81 wrote :

    Hi guys,
    At last the long awaited news has been revealed.

    Yes we're having admin selection and it's open to all countries. For those of you who are interested, please send your email to admin@mig33.com but please do not send multiple entries (Do Not Flood). Should we find multiple emails being sent in, we will not consider your application. Compose your email wisely before sending it. Tell us how long you've been with us at mig33 and what are the contributions you've made. Tell us why you'll be a good candidate.
    Background about yourself will be added points. What you do for a living and how many hours you spend on mig33.

    We are looking for people who will proactively help us here. Being an admin is not just about power and kicking. We're progressing fast in mig33 and the roles of our admins will be different from before. We need people who will be aware of what's going on, give ideas and help us stay on top of things that are going on at mig33.

    Those selected and active will be rewarded in time and those who are not will be removed. mig33 holds all rights to choose whichever candidate we think is suitable for the role and I assure you it's not based on who we think we like.

    I've been with this community close to a year now. I've met those who have done more than an admin does even though they are just users. These are the people I respect. I hope they apply.

    Last but not least for this selection, we will first focus on certain countries first, then we will move on to the rest. Good luck and hopefully we'll we working together soon.

    P.S. Those short listed will be notified. Please don't send another email asking why you're not selectedartinya ini .adalah informasi yang sangat terbaru untuk Anda semua. Anda semua memiliki kesempatan untuk menjadi admin. Jangan lewatkan kesempatan ini ...
    Berikut adalah informasi lengkap ...

    Afghanistan, Mesir, Irak, Iran, Yordania, Libya, Malawi, Oman, Saudi, Arab, Somalia, Soria, Sudan, Turki, UAE, Zambia


    pengguna tersebut negara dapat mengajukan permohonan untuk admin@mig33.com

        s4ints81 wrote:

        Hi guys,
        Akhirnya kabar yang telah lama ditunggu telah terungkap.

        Ya kami sedang mengalami seleksi admin dan terbuka untuk semua negara. Bagi anda yang tertarik, silahkan kirim email Anda ke admin@mig33.com tapi jangan mengirim entri (Tidak Banjir). Apabila kami menemukan beberapa email yang dikirim, kami tidak akan mempertimbangkan aplikasi Anda. Tulis email Anda dengan bijaksana sebelum mengirimnya. Beritahu kami berapa lama Anda telah bersama kami di mig33 dan apa kontribusi yang telah Anda buat. Beritahu kami mengapa Anda akan menjadi kandidat yang baik.
        Latar Belakang tentang diri Anda akan ditambahkan poin. Apa yang Anda lakukan untuk hidup dan berapa jam Anda menghabiskan waktu di mig33.

        Kami mencari orang-orang yang proaktif akan membantu kami di sini. Menjadi seorang admin bukan hanya tentang kekuasaan dan menendang. Kami sedang maju cepat di mig33 dan peran admin kami akan berbeda dari sebelumnya. Kami membutuhkan orang yang akan menyadari apa yang terjadi, memberikan ide dan membantu kami tetap di atas hal-hal yang terjadi di mig33.

        Mereka dipilih dan aktif akan diberi imbalan dalam waktu dan orang-orang yang tidak akan dihapus. mig33 memegang semua hak untuk memilih calon mana yang menurut kita cocok untuk peran dan saya jamin itu tidak didasarkan pada siapa kita berpikir kita sukai.

        Saya telah dengan komunitas ini dekat dengan tahun sekarang. Saya pernah bertemu orang yang telah melakukan lebih dari satu admin tidak meskipun mereka hanya pengguna. Inilah orang-orang yang saya hormati. Saya berharap mereka berlaku.

        Last but not least untuk pilihan ini, pertama-tama kita akan fokus pada negara-negara tertentu pertama, maka kita akan berpindah ke yang lain. Good luck dan mudah-mudahan kami akan segera kami bekerja sama.

        P.S. Mereka yang terpilih akan diberitahu. Harap jangan mengirim email lain bertanya mengapa Anda tidak dipilih.

0 komentar: