The ripper { ADMIN} resign

The ripper resign
HI Miggers,
Today is sunday 15 aug 2010 we loose one of our senior admin. Ripper has resign and post his resignation at yahoo group for admin. I can understand why he is resign. I wish u all the best in u real life and good luck ripp add my (one) id please so we still can have chat every now and then. And when i back home to indo mybe we can catch up for coffee or dinner or lunch as last time u cant make it as u busy flirting i guessanyway nice to work together with u as team over the year. we going to miss u.

Regards
Moon.marvel aka ricky

Translate to indonesian language:
ripper yang mengundurkan diriHI Miggers,Hari ini Minggu 15 Agustus 2010 kita kehilangan salah satu admin senior kami. Ripper telah mengundurkan diri dan pasca pengunduran dirinya di grup yahoo untuk admin.
Saya berharap u semua yang terbaik dalam kehidupan nyata u dan RIPP keberuntungan menambahkan saya (satu) id silahkan jadi kita masih bisa chatting sesekali. Dan ketika saya pulang kembali ke indo mybe kita bisa mengejar untuk minum kopi atau makan malam atau makan siang sebagai cant u terakhir kali menjadikannya sebagai u sibuk menggoda saya guessanyway baik untuk bekerja sama dengan u sebagai tim sepanjang tahun. kita akan rindu u. SalamMoon.marvel alias ricky

0 komentar: